Sinds 2014 biedt Les Petits peuteropvang, tussenschoolse opvang en buitenschoolse opvang op de Sparrenbosschool. Les Petits staat voor kwalitatief hoogwaardige opvang. Dit zie je bij ons terug in mooie locaties met veel buitenruimte en een veelzijdig materiaal- en activiteitenaanbod. Ook bieden we extra services aan, zoals Ontdek!workshops op de BSO. Bij Les Petits werkt gedreven en goed personeel. We investeren veel in scholing en coaching van onze medewerkers

WAT MAAKT LES PETITS ZO SPECIAAL?
Vertrouwen, verbinden, bloeien en plezier. Dat zijn de kernwaarden van Les Petits. Les Petits is een betrouwbare partner voor de kinderen en hun ouders. Maar ook voor de scholen, gemeenten, zorgaanbieders en maatschappelijke organisaties in de regio. Door ons te verbinden aan elkaar, kunnen we gezamenlijk bijdragen aan de ontwikkeling van kinderen en de maatschappij waarin zij opgroeien. Zodanig dat zij kunnen bloeien en uitgroeien tot de beste versie van zichzelf. Dit alles met plezier!

ENTHOUSIASTE PEDAGOGISCH MEDEWERKERS
Ons personeel is veelzijdig en iedere locatie heeft een eigen leidinggevende die ook mee werkt op de groepen. Onze mannelijke en vrouwelijke PM’ers hebben naast hun pedagogische opleiding ook vaak een sportieve of creatieve opleiding gevolgd. Hierdoor kunnen wij regelmatig extra activiteiten aanbieden op de groepen zoals sport & spel en peuterdans.

Op het Bureau Planning en Organisatie zit een enthousiast team voor u klaar om u te helpen met vragen over de facturatie, uw opvangcontract, beleidsstukken en wachtlijsten. Onze planningsmedewerkers staan zelf nog regelmatig op de groep en kunnen u dus goed adviseren in uw opvangkeuze.

WAT VOOR OPVANG U OOK NODIG HEEFT, WIJ BIEDEN HET!
meer informatie: www.lespetits.nl